onsdag 15. september 2010

Litt nytt :)

Hei hei


da har høsten kommet og det er deilig med inne tid. Vi har fått ordnet litt i huset, blant annet fått en etterlengtet hylle på kjøkkenet, nå leter jeg bare etter den perfekte klokken som skal henge ved siden av. Fant en perfekt klokke på HerreHuset til den nette sum av 1495,- jeg syns ikke det var så ille, men mannen i huset sa tvert NEI! Skulle ikke betale så mye for en klokke.... :( Er jo det det koster prøvde jeg å si, men men jeg får vel bare håpe at han kjøper den i bursdagsgave til meg da :)


Mannen min har som vanlig vært ute å kjøpt blomster :) Han er utrolig flink der altså!!! Men 3 for 2 på liljer er ikke akkurat et sjakk trekk, da jeg sa det til han ble han fornærmet, og mente jeg ikke var takknemlig. Men etter to-tre dager med MANGE liljer i hus skjønte han hvorfor. De lukter veldig!!! Ja ja, de står enda, vi må lufte hver gang vi kommer hjem, he he :)


Ser at jeg ikke har lagt ut bilde av huset vårt. Her er det da :) Nå er det malt, og vi har støpt platting til garasjen! Endelig skal jeg slippe å skrape is og måke snø av bilen! 
















Så til slutt et bilde av mine to herlige som gjør livet mitt perfekt!! Kosestund på sofaen til barnetv!




Anette :)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for kos kommentar hos meg! Nå skal jeg ha Give Away, så da må du stikke innom;)

    Kjempefint innlegg her!
    For en fin familie du har! Du er heldig:)

    Ha en flott helg!!
    Stor klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

    SvarSlett