søndag 3. oktober 2010

Søndag

I dag regner det.. kjedelig, men vi tok en tur til Hadeland Glassverk. Dyra var desverre ikke der lengre, til stor sorg for Pia, men mammaen fikk handla litt :) Kjøpte to latte kopper til fra Green Gate, har blomstrete fra før, så nå ble det to "nøytrale".
imgres.jpg

Det var masse salg, men fant ikke noe mer.... Selvom jeg kjente at pengene brant i lomma... Men sånn er det alltid når jeg vil bruke penger, og når jeg ikke har penger så finner jeg sååå mye!!! Typisk!

I kveld skal jeg på Kino med ei venninne. Vi skal se Spis- Elsk-Lev..

God søndag!!!!


Anette :)

1 kommentar:

  1. Hei på deg:) først nå fant jeg bloggen din, utrolig koselig! Ser jeg må ta en tur så jeg får se det fine huset deres. Ønsker dere fortsatt en fin høstferie:) klem Linda

    SvarSlett