fredag 5. februar 2010

pakke fra oldemor og litt nytt interiør...



God fredags kveld :-)

Har vært på litt shopping igjen i dag, og fant et FAMILY- skilt som jeg har siklet på lenge :)


Fant og en P, for Pia :) Den fikk plass i den "nye" kroken i spisestua, har lenge lurt på hva vi skal ha der, men en hylle med litt lys gjorde seg, til og med gubben i huset er fornøyd :)


Dette bildet fikk Pia i dåpsgave av oldeforeldrene sine i Kristiansand, er så fint, så det får henge i stua til hun vil ha det på rommet sitt.

og i dag kom det en pakke fra oldeforeldrene i kr.sand, oldemor hadde skrevet kort og lagt med et par gode ullsokker. Pia syns det er såå stas å få pakke i posten :) og selvfølgelig måtte jenta på kortet få smake yoghurt :)

Alt for denne gang .....

3 kommentarer:

  1. Hvor fant du P`en? Jeg leter etter en J... Men ingen som har. Argh... Men nå har jeg bestilt andre fine ting til Johs, sjekk mortiltre.no Kjempemye fint!

    SvarSlett
  2. kjøpte den på confetti på Jessheim, de har mange bokstaver, men begynner å bli utsolgt for de mest populære bokstavene... prøver å tenke etter om jeg så en J.. hmm husker ikke helt... De har og fått inn bokstaver på Kremmerhuset, men de er store.

    SvarSlett
  3. Det Family skiltet likte jeg! Ha en flott helg! ;-)

    SvarSlett