søndag 14. februar 2010



Sofies Villa....



I går kjørte jeg, Pia og ei venninne til Tønsberg, for å slå to fluer i en smekk. Besøke Sofies Villa, og besøke litt familie.

Hadde kikket leenge inne på nettbutikken, og fant ut at jeg ville reise inn dit en tur. Tar jo bare to timer å kjøre ;)!!

For en skuffelse, maken til dårlig kundeservice skal du lete lenge etter.... Siden vi hadde reist så langt, ble det allikevel litt shopping på meg.

Kjøpte Durance sin "zalo" og håndkrem, til mamma i morsdags gave. Kjøpte med en Durance "all-vask" til meg selv - lukter himmelsk..... Må bare vaske gulvet :)




Kjøpte og en Valentines gave til mannen min, et skilt som det står: I will always love you :)

Fikk tak i to hjerter og, til å henge i vinduet, se bildet øverst i innlegget.

også ( ja jeg veit det ble litt mye men....) fikk jeg tak i en blomsterpotte med hjerte på.


og når jeg drar fram kamera kommer det ei lita tulle løpende og smiler :-)


Her har Pia på seg nattkjolen fra Høsten -09 kolleksjonen til me&i. Den er såå fin!!!

Nå skal vi ut å ake og bare vente på at pappa kommer hjem fra Rallytur....

Ha en flott søndag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar