søndag 11. april 2010

Dukkehuset



Da har jeg ordnet litt på dukkehuset til Pia, fått opp blomster(falske!!) og lykter, ble ganske fint syns jeg :-) Jeg lette lenge etter blomsterkasser som passet til det lille huset, men tilslutt fant jeg plast kurver på plantasjen, satte noen falske rosa(selvfølgelig) blomster oppi, og fikk hengt opp to lykter fra Ikea og vips så så det klart til sommern :)


I dag har vi bare kosa oss ute i sola, grilla pølser og sykla tur! Sykkelvogna var like populær i år som i fjor :)

Har vært en tur hos svigers og der fikk Pia sitte på når pappa skulle prøve tempo. Det var stas!


4 kommentarer:

  1. Hei Anette ♥

    Jeg holder på å lage liste over alle mine følgere (for jeg linker alle innpå bloggen min , slik at andre oxså finner dere ) jeg finner dej ikke ? Hvilket namn går du under følger ? 2 stykker jeg ikke finner ut hvem det er hehehe..

    Det er ikke alle som har samme namn under følgerlisten som på bloggen sin...

    Gud for en koselig hytte ♥ Så stilig med blomsterkasser..jeg oxså skal henge det på hytten ♥

    Ønsker dej en herlig dag videre ♥

    Klem fra Hege :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en god idee,å at du ville dele den med meg. Å takk for besøket.
    Har fungert veldig bra denne første uken,å håper vi klarer og holde det sånn.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  3. Hei Anette.

    Strikkejakken (den oransje) koster kr 629,- Den andre med mønster i koster kr 999,- Har begge to i str 3 år, som er den minste størrelsen.
    Send meg ett vink om det skulle være av interesse:-)

    Klem
    Agnes

    SvarSlett