søndag 9. mai 2010

Min første award :)



Åhh jeg har fått award.... Fra Tone, tusen takk! Dette er min aller første så jeg har strevd leneg og vel med å få til dette innlegget....

Med awarden så må jeg fortelle 7 ting om meg selv.

- Jeg elsker våren, den herligste årstiden av de alle.
- Jeg har verdens nydeligste datter ;)
- Jeg er gift med verdens herligste mann!
- Jeg liker all musikk, ja faktisk. Hører på ALT!
- Jeg liker å hjelpe alle vennene mine, tar meg kanskje litt vann over hodet noen ganger, men jeg liker det!
- jeg koser meg med barnetv sammen med min lille vakre :)
- jeg får kanskje et nytt hus snart!!!! :)

Skal vi se, det var litt om meg, skal jeg gi den videre da, jeg har jo ikke så mange følgere så det blir bare dumt hvis jeg skal gi den tilbake, eller hva Tone :) Så da kan jeg heller gi den videre til alle som er inne å leser her :)

Kommer tilbake med mer info om den siste avsløringen min. I morgen skal vi i banken og høre om vi får lån, så det er bare å krysse fingre for oss :)

Ha en fortsatt flott søndag!

2 kommentarer:

  1. Ja, blir nok teit det gitt ;)
    Moro og bli bedre kjent med denne awarden da:)
    Hvordan gikk det hos banken?

    SvarSlett
  2. Gratulere med Award! Alltid koselig det.
    Takk for kommentaren inne hos meg. Er fornøyd med handlinga jeg.
    Harstad er en fin by det,å mye å kikke på. Det kan bli litt langt,men du får se om du tar deg en tur innom der en gang du kanskje er i område.
    Ha en vidre fin dag.
    Klem fra Christina.

    SvarSlett